Rabat på forsikringer

Nå du bliver medlem af fagforeningen, får du tryghed med i dit medlemskab. Vi sørger også for tryghed i form af forsikringer.

Gruppeliv

Som medlem af ESL er du automatisk dækket af en gruppelivsforsikring, som sikrer dine efterladte en sum penge, når du dør. Se her, hvordan dine efterladte er sikret, når du dør.

Hent brochure om gruppelivsforsikring her.

Gratis fritidsulykkesforsikring gennem ALKA de første tre måneder

Når du melder dig ind i en af de fagforeninger, der er tilknyttet ESL, får du automatisk de første tre måneders fritidsulykkesforsikring helt gratis, hvis du på indmeldelsesblanketten siger Ja tak til forsikringen. Efter de tre måneder betaler du kun 39 kroner om måneden. Du kan i næste afsnit læse mere om fritidsulykkesforsikringen.

Billig fritidsulykkesforsikring

Du får tilbud om en billig fritidsulykkesforsikring for kun 39 kroner om måneden. Fritidsulykkesforsikringen sikrer dig en erstatning, hvis du kommer ud for en ulykke i din fritid. Du er dækket i hele verden.

Fritidsulykkesforsikringen dækker:

• Invaliditet/varige mén
  • Dødsfald
  • Skader på dine tænder
  • Behandling hos fysioterapeut og kiropraktor
  • Hjemtransport fra ferie i Europa

Langt de fleste medlemmer siger ja tak til det gode tilbud om fritidsulykkesforsikring. Er du kommet til at sige nej tak? Du kan stadig nå at blive dækket. Send os dine oplysninger eller ring til os på telefon 70 15 04 00, så sørger vi for, at du også bliver dækket, hvis du kommer til skade. Hvordan er du dækket? Se det her.

Hent brochure om fritidsulykkesforsikring her.

Gratis indboforsikring til nyuddannede

Når du afslutter din uddannelse, får du en gave: Et helt års gratis indboforsikring. Læs mere om gratis forsikring til nyuddannede

4 ud af 5 medlemmer oplever at spare penge ved at skifte til Alka

Du kan spare penge ved at tegne den særligt billige forbundsindboforsikring, men du får også 10% rabat på andre forsikringer. Det betyder, at 4 ud af 5 medlemmer sparer penge ved at samle deres forsikringer hos Alka. Vil du også spare penge på dine forsikringer? Læs mere her.

Online forsikringstjek

Har du de rigtige forsikringer til det liv, du har nu? Og betaler du for meget for dine forsikringer? Alka tilbyder sine forbundskunder et online forsikringstjek.

Med et online forsikringstjek tager Alka en tur rundt om dit liv for at se, om du har de rigtige forsikringer til den rigtige pris. Vores behov ændrer sig over tid, og forsikringerne skal følge med. Book tid til et onlineforsikringstjek

Hent brochure om Alkas samlede tilbud til ESL-medlemmer.

27. november 2023
ALKA: Dine forsikringer fortsætter som hidtil

Hvis du har dine forsikringer hos ALKA, som mange af vores medlemmer har, kan du være ganske rolig.