Faglig konsulent til Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landsforbund

Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landsforbund (ESL) søger en engageret, serviceminded og fleksibel faglig konsulent.

ESL er en fagforening for ansatte indenfor for ejendomsservice. Vores medlemmer er blandt andet ejendomsserviceteknikere, ejendomsfunktionærer og varmemestre. Vi har overenskomster på både det private og det offentlige arbejdsmarked.

ESL har kontor i Vanløse og 4 afdelinger rundt i landet. Der vil derfor være en del rejseaktivitet forbundet med stillingen.

Dine opgaver vil blandt andet være besvarelse af generelle henvendelser, sagsbehandling og rådgivning indenfor vores overenskomstområde samt øvrig ansættelsesretlig lovgivning. Erfaring indenfor branchen er en fordel. Arbejdsopgaverne omfatter også forberedelse af faglige sager, overenskomstforhandlinger, undervisning af tillidsvalgte samt øvrige administrative og projektorienterede opgaver. Flair for IT er en fordel, da du vil blive superbruger på vores medlemssystem. Da vi er et mindre kontor, vil der også være forefaldende praktiske opgaver. Du kan læse mere om ESL på www.eslforbund.dk

Vi forventer at du:

• har et højt fagligt niveau samt kendskab til overenskomster og lovgivning indenfor det ansættelsesretlige område
  • kan rådgive og kommunikere klart i både skrift og tale
  • er ansvarlig og kan arbejde selvstændigt
  • har en positiv og engageret tilgang

Det du kan forvente:

• et job med mange udfordringer
  • gode udviklingsmuligheder
  • gode kolleger og en uformel omgangstone
  • en til tider travl, men afvekslende hverdag

Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingen er en fuldtidsstilling uden øvre arbejdstid. Løn aftales i forbindelse med ansættelse.

Tiltrædelse:
Efter aftale.

Yderligere oplysninger:

Vil du vide mere om stillingen kan advokat, næstformand Bettina Flittner kontaktes på tlf. 21648702.

Ansøgningsfrist:
Fredag den 14. juni 2024 kl. 09.00.

Din ansøgning mærket ”Faglig konsulent” sendes til: Advokat, næstformand Bettina Flittner på mail: bfl@forbund.dk