Meld dig ind i Serviceforbundet inden 1. marts

Som du ved, er vi i gang med overenskomstforhandlingerne på det private område. I år er der ekstra stor risiko for en storkonflikt med strejke og lockout.

Derfor vil vi lige minde om, at sidste frist for indmeldelse er 1. marts, hvis man skal have konfliktunderstøttelse.

Har du en kollega, en ven eller et familiemedlem, som endnu ikke er medlem, er det derfor lige nu, at du skal fortælle dem, at uden fagforeningsmedlemskab, ingen konfliktunderstøttelse.

Mange tror, at de kan få konfliktunderstøttelse i a-kassen, men det er kun fagforeninger, der kan betale konfliktunderstøttelse.

Man skal være indmeldt i Serviceforbundet inden 1. marts for at få konfliktunderstøttelse.

I mange andre fagforeninger er skæringsdatoen 1. februar, men hos os er det altså 1. marts.

Man skal have betalt kontingent inden 1. marts.

Indmeldelse kan ske her.