God jul og godt nytår fra dit fagforbund

2023 er ved at være slut og julen nærmer sig med raske skridt. Derfor er det tid til at se lidt tilbage og meget frem mod året, der kommer.

Det har været et travlt år i vores forbund, og er det fortsat. Som bekendt træder ESL ud af Serviceforbundet ved årsskiftet, og vi bliver derefter et selvstændigt fagforbund med fuld fokus på de opgaver vi løser for dig og alle vores andre medlemmer.

Året har derfor budt på mange forskellige opgaver med forberedelserne til det ”nye” ESL.

Blandt andet har vi fået aftaler med alle vores samarbejdspartnere på plads, så vi også fremover kan tilbyde de mange gode fordele til dig som medlem af ESL. Det gælder blandt andet pension, forsikringer, uddannelse, rådgivning og andre vigtige medlemstilbud.

Selve skiftet sker når nytårsklokkerne ringer og årstallet skifter til 2024, og vi er lige nu i fuld gang med de sidste praktiske ting, der skal være på plads. Skulle du støde på noget, du er i tvivl om i forbindelse med ændringerne, så kontakt os endelig.

Vi vil gerne sige tak for opbakningen vi har fået fra alle vores medlemmer i løbet af året. Sammen er vi nu ved at være i mål som et selvstændigt og stærkt fagforbund.

Vi glæder os til den fremtidige dialog med dig og alle andre medlemmer i 2024, og ønsker dig og din familie en rigtig god jul og godt nytår.

Mange hilsner

Bettina Flittner og Michael B. Hansen